Thursday, June 4, 2009

Oggi, io ho imparato cucinare!

Hello everyone, I have decided to change my blog around...just a little. I have decided that since I am in Ospedaletti I am going to write down what I eat everyday, so I can show you all how flipping amazing the food is out here that I have been eating. Okay!

Ciao tutti, io ho deciso per cambiare il mio blog, un poco. Io ho deciso, in questo momento, perché io sono in Ospedaletti, io dovrei scrivere quello mi mangiare ogni giorni, allora, io posso ricordare tutti che bello cibo, ho mangiato.

Oggi, ho fatto un lezioni di cucinare i ravioli con melanzane e zucchini. Io ho imparato cucinare i ravioli e io ho imparato fare la pasta per i ravioli.

Dopo, io ho mangiato gli spaghetti con frutta di mare! Era squisito!

Mmmm, a good day. I learned to make ravioli with zucchini and eggplant. Then I learned to make the pasta for the ravioli. I will finish making the actual pasta domani. After my lesson I had spaghetti with fish from the sea! It was delicious!

-Gia

No comments:

Post a Comment